آیین تجلیل از فرزندان مقام آور در مسابقات فوتسال سازمان

این مراسم با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیرکل و معاونین بهزیستی استان، مدیرکل سازمان بازرسی، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات ورزش همگانی استان به میزبانی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این مراسم مهندس هاشمی، استاندار سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع عزیزان مقام آور در رشته فوتسال افزودند: این عزیزان با کسب مقام باعث افزایش انگیزه بین سایر ورزشکاران، همچنین افزایش نشاط اجتماعی شده اند که این امر بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان خاطر نشان کردند: افراد تحت پوشش بهزیستی همیشه در عرصه های مختلف ورزشی، علمی و... موفق بوده اند که ادامه این موفقیت ها نیازمند برنامه ریزی مدون و تلاش مضاعف می باشد. نگاه دولت سیزدهم و شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی به مجموعه بهزیستی ویژه بود که قطعا دولت چهاردهم نیز این‌ نگاه ویژه را دارند.

پیش از ایشان مدیرکل بهزیستی استان: ضمن خیر مقدم به استاندار، هیئت همراه و دیگر مسئولین و مدعوین گفتند:  استان سمنان در دو رده سنی بالای ۱۴ سال و زیر ۱۴ سال در این دوره از مسابقات موفق به کسب مقام قهرمانی و سومی شد که هر دو مقام برای اولین بار در ادوار برگزای مسابقات به انجام رسیده است، و در مجموع دو رده سنی بهزیستی استان بهترین عملکرد را در بین استانهای کشور داشته و این موفقیت ماحصل همدلی، هم آوازی اعضای دو تیم با همراهی مربی و سرپرست گروه بوده است.

دکتر منطقی ورزش قهرمانی را از حیث ایجاد الگو و جاذبه در تشویق و گرایش فرزندان به سمت ورزش به عنوان امری حیاتی در زندگی مثمر ثمر دانسته و تاکید کردند: همت، اراده، تلاش، استمرار در تمرین از عوامل موفقیت در عرصه های مختلف زندگی به ویژه میادین ورزشی است.

مدیرکل بهزیستی استان افزودند: آئین تجلیل از ورزشکاران در راستای قدردانی از زحمات، تلاش و مدال‌آوری قهرمانان و نام‌آوران ورزشی که در عرصه‌ ملی خوش‌ درخشیدند و برای این استان افتخارآفرینی کردند برگزار شد. حمایت از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی که شایسته تقدیرهستند برای هدایت در میادین بین‌المللی و برافراشتن پرچم کشور عزیزمان حائز اهمیت است.

دکتر منطقی با اشاره به فعالیت ۱۰ مرکز(خانه) شبانه روزی نگهداری از فرزندان با مجموع ۱۵۰ فرزند تحت نظارت بهزیستی استان خاطر نشان کرد: تمام تلاش مددکاران، کارشناسان بهزیستی در این خلاصه شده که فرزندان بهزیستی بتوانند روی پای خود بایستند و به توانمندی لازم جهت حضور در جامعه برسند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از فرزندان مقام آور تجلیل شد.

بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌ کل بهـــزیستی استـان سمنان در پیام‌رسان ایتــا، اینجا کلیک نمائید.

کد خبر 114434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد